Ved foten av et fjell…

Livet blir sjelden slik vi planlegger det. Som ungdom hadde jeg så store drømmer. Millionær har ikke vært den store drømmen, selv om pengene hadde sikkert kommet godt med. Jeg har alltid vært et følelsesmenneske og ville alltid valgt kjærlighet fremfor cash. Men mann, barn, hus med en koselig hage hvor jeg kunne dyrke grønnsaker og ha frukttrær. CC Cowboys’s «Kom igjen» kan fortelle litt om hva jeg tenker.. Superomantiker 😂

Vel, livet ble nå ikke helt sånn. Skilt, barn på halv tid, bor i blokk og det nærmeste jeg kommer grønnsakshage er tomatene som så vist har begynt å bli grønne blader i bunn av potta fylt med jord.

image

Men men..  Det begynner å ligne et liv.. Ole Paus tar vi også med 😉

I min superromantiker hjerne tenker jeg at samma det vel.. Vi får gjøre det beste ut av det. 👍🏻 Bare alle mine kjære er friske, så er ingenting bedre enn det!

Kreft ja… Joda familien var ikke så friske alikevel. Behandling ja.. Desverre mister vi stemoren min i kreft. Pappa ble syk, men han er frisk igjen med hjelp fra Tyskland. Et mirakel!

Så spørsmålet jeg stiller meg er hvorfor er det plutselig så mye kreft? Jeg har gravd meg ned i artikler, forskning og pratet med mange som sitter med kunnskap. I forskjellige retninger.

Til slutt har jeg havnet på at den superromantiske drømmen min alikevel ikke var så hakka gæærn. Lev livet lykkelig, ikke la vonde følelser slå rot i kropp og sinn,  dyrk mat uten sprøytemidler, dropp ferdigmat og sukker. Lev livet mens du kan.

Dagens ordtak

*Life is short. Break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile!»

Legg igjen en kommentar

